Boy*friend – MBC Radio’s “Simsimtapa”
تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, | 18:16 | نويسنده : ناز

بازم سلام!

اومدم با داستان تصویری از گروه بوی....فرند

هی من عاشق این گروهم

برید ادامه یالا!

نکته:نظر فراموش نشه

نکته۲:دو تا عضو گروه هست که با همسانن پس

 دیدین دو تا پسره جفت هم نشسته بودن شبیه هم

بودن رنگ موهاشون فقط فرق داشت تعجب نکنین

هیون سئونگ داره میگه :به خدا قسم که عضو گروه بوی فرند هستم





کوانگ مین و مین وو:تورو خدااااا ما فکر کردیم تو عضو گروه Beast هستی بابا...






یونگ مین : ببین من چه ملوسم...





کوانگ مین:داداشی منم چون شبه توام پس ملوسکم عروسک نازنازکم واسه دل عاشقت تَکم
 دیگه...





مین وو به کوانگ مین:ایول داری بابا..خوب اومدی 




هیون سئونگ:اِه اِه اِه آقای دوربین اومد ...سلام...




دونگ هیون:دالییییییییی ...






جونگ مین: من و ببینید چه آقا نشستم یاد بگیرید...





مین وو: تا دااااا منم مین ووو ملوسک یه فرشته ی کوچولو...




هیون سئونگ:اگه شماها ملوسکین و عروسک و این چیزا پس حتما منم دیو دو سَرَم..؟!






دونگ هیون: اینو خوب اومدی ...




جونگ مین: موفق باشین بچه ها من تشویقتون میکنم 




مین وو: هیونگ خیلی باحالی میسی...





جونگ مین به دونگ هیون: چرا خودتو نخود هر آش میکنی اینا میخوان از من عکس بگیرن بابا...





جونگ مین به دونگ هیون: حالا که اینقدر دوست داری اوکی با هم عکس میگیریم...1,2,3 کیم چییییییییی...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: